Giełda Klasyków zachwyci każdego
Giełda Klasyków to najciekawsze samochody klasyczne, youngtimery i przyszłe klasyki na sprzedaż. Zobaczcie jakie egzemplarze zaprezentuje na Auto Nostalgii 2024!
Giełda Klasyków pokaże największe KLASYKI
Zobaczymy u nich m.in.:
Austin A35 1958 ma w sobie to coś, za co niegdyś pokochaliśmy Giardinierkę. To natychmiastowa umiejętność wyzwalania uśmiechów u ludzi. To coś zupełnie naturalnego, że jadąc ulicą widzisz tylko pozytywne reakcje i jest to coś, co potrafi rozświetlić każdy dzień. Na liczniku ma ledwie 25 tys. km i stan jego w wielu aspektach potwierdza, że jedynki tam z przodu nie brakuje. Gdy był nowy, był popularnym samochodem dla młodych rodzin, pierwszym brytyjskim autem, który otrzymał karoserię samonośną.
![](/media/ps4htmyr/dsc07309-min.jpg?mode=max&width=420&height=230&format=png&quality=90&rnd=133560069197600000)
Oryginalny, nigdy nie restaurowany Salmson S4C Faux Cabriolet z 1933 roku, który dzięki trosce jego dotychczasowych właścicieli wciąż jest w doskonałej kondycji, zarówno mechanicznej, jak i wizualnej. Jeden z 282 wyprodukowanych egzemplarzy. Odkupiony od drugiego (!!!) właściciela, który miał go przez około 30 lat.
![](/media/wvcp1hay/428518577_804273118410468_3497281699212219943_n-min.jpg?mode=max&width=420&height=230&format=png&quality=90&rnd=133552502303400000)
Renault 4L motoryzowało Francję w niemal równym stopniu, jak Citroen 2CV. Debiutował w kilkanaście lat po nim i był tak skonstruowany, by w każdym elemencie być o krok przed swoim rywalem. Największą innowacją i różnicą była podnoszona w całości tylna klapa, która uczyniła z niego w momencie debiutu w 1961 roku pierwszego hatchbacka na świecie. Auto rodzinne, miejskie, bagażowe, albo i kobiece, pasowało każdemu.
![](/media/ceuj25fx/renault-4l-01-min.jpg?mode=max&width=420&height=230&format=png&quality=90&rnd=133552475315630000)
Jaguar XJ12 L 5.3 to kunszt klasycznej, brytyjskiej motoryzacji w najwyższej formie. Powstał na deskach kreślarskich i gdy patrzymy dziś na jego linię i potęgę silnika, możemy być tylko pełni podziwu dla kunsztu i zmysłu ówczesnych inżynierów. Jeszcze większe wrażenie niż parametry techniczne robi sposób, w jaki jeździ. To niezwykle zwinna limuzyna, komfortowa i świetnie wyciszona. 289 koni mechanicznych to moc, którą w połowie lat 70-tych poszczycić się mogły jedynie najwyższej klasy sportowe samochody, a tu kierowca otrzymywał ją w kabinie pełnej luksusu, w której wygodnie zasiąść mógł zarówno on, jak i pasażerowie.
![](/media/hjrpab5t/jaguar-xj12l-15-min.jpg?mode=max&width=420&height=230&format=png&quality=90&rnd=133552476221570000)
![](/media/nlaj3451/autonostalgia-14-min.jpg?mode=max&width=140&height=100&format=png&rnd=133577471335870000)
![](/media/zcjjw3ps/autonostalgia-19-min.jpg?mode=max&width=140&height=100&format=png&rnd=133577471338570000)
![](/media/ok2f5wx1/autonostalgia-26-min.jpg?mode=max&width=140&height=100&format=png&rnd=133577471341700000)
![](/media/fe5otew2/autonostalgia-29-min.jpg?mode=max&width=140&height=100&format=png&rnd=133577471344870000)
![](/media/zqpff3ty/autonostalgia-33-min.jpg?mode=max&width=140&height=100&format=png&rnd=133577471347370000)