Jeśli mieliście okazję uczestniczyć już w Auto Nostalgii, to z pewnością pamiętacie część tej niesamowitej ekspozycji. Wyjątkowe klasyki, rzadko spotykane egzemplarze oraz unikatowe modele. Wszystko to gościło na Global Expo 2019. Wspomnijmy część klasyków, które mieliśmy wówczas okazję podziwiać.
Auto zostało wyprodukowane w 1963 roku. Jest to luksusowy samochód, który wciąż budzi wiele emocji. Cadillaca Deville trudno nie zauważyć – pojazd jest długi na około 6 metrów i szeroki na 2 metry!
Ciekawostką jest fakt, że wyprodukowano tylko 26 egzemplarzy tego pojazdu. Nadwozie dwuosobowego spidera zostało wykonane od zera. Środek tego auta to praktycznie całość z wnętrza Fiata 126p z rocznika 1979 roku z jednym „ale” – tapicerka i fotele to wykonanie własne. Włoski sznyt i brytyjska elegancja to cecha, która wyróżnia MCA 600 Sport Spider na tle innych zabytkowych kabrioletów.
Essexy były najpopularniejszymi samochodami w Warszawie w branży taksówkarskiej! Posiadany pojazd został sprowadzony z Ontario 25 lat temu i pieczołowicie odrestaurowany przez właściciela. Ciekawostką w tym samochodzie jest fakt że nie posiada w swojej konstrukcji żadnej pompy, chłodzenia, paliwa czy oleju co w dzisiejszych czasach budzi zdziwienie. Wyciąga 90km na godzinę.
Porsche Club Poland podczas targów Auto Nostalgia 2019 przedstawił przekrój klasycznych modeli aut z palety firmy. Na stosiku pojawią się między innymi egzemplarze z limitowanych serii m.in. 914 Can-Am, 911 (G-Model) Weissach Edition oraz wyprodukowany przez markę dla uhonorowania nadejście XXI wieku Porsche 911 (996) Millenium.
Samochód wyprodukowany w Warszawie na podstawie rozszerzonej licencji Fiata na model 518. Posiada duże 7 osobowe nadwozie oraz silnik o mocy 55 koni. W tamtych czasach była to bardzo nowoczesna limuzyna z hydraulicznymi dwuobwodowymi hamulcami czy synchronizowaną czterobiegową skrzynia biegów.
Saab 96 V4 Rally jest z początku lat siedemdziesiątych, jest oryginalnym pojazdem rajdowym zakupionym przypuszczalnie przez prywatny zespół rajdowy lub prywatnego kierowcę rajdowego. Posiadał czarne barwy na zewnątrz i wewnątrz karoserii. W czarnej kolorystyce startował do roku 1982 kiedy po poważnym wypadku, „rolce” częściowo zmieniono w nim karoserię.