Samochody na sprzedaż
Weź udział w targach Auto Nostalgiac2023 i odjedź wymarzonym klasykiem.
Strefa Giełdy Klasyków
ALFA ROMEO SPIDER JUNIOR 1600 1972
Klasyczny Spider to ucieleśnienie wolności. Auto, które już od pierwszych lat inspirowało masy. Zaprojektowana przez włoskiego mistrza designu Battistę Pininfarinę, była ostatnim dziełem jego życia.




BMW 518 E12 1976
BMW 518 E12 ma w sobie urok czystych lat 70. W jego kształtach pobrzmiewa finezja BMW Garmisch, projektu Marcello Gandiniego z 1970 roku, ugrzecznionego w niemiecki sposób. Pozostała lekkość linii, ostro wycięty tylny słupek, łagodnie opadająca linia bagażnika, gustowne chromowane dodatki.





BMW 525TDS E34 1992
Niegdyś większość z tych samochodów trafiało do Polski już w agonalnym stanie, ale ten jest wyjątkowy. To BMW 525tds E34 przejechało do dziś jedynie 50 tys. km i z pewnością wiele rzeczy w nim może zachwycić… również silnik, bo M51D25 w zdrowym stanie spisuje się świetnie.





BMW 528I E39 1999
BMW ma w sobie to coś. Marka, której design ewoluuje przez dziesięciolecia, ale zawsze pozostaje połączeniem elegancji i klasy oraz sportowej sylwetki. Seria 5 generacji E39 często uznawana jest za kwintesencję stylu BMW.




FIAT CROMA 2.5 V6 1994
Nazwa Croma pojawiła się po raz pierwszy u Fiata w latach 1985-96, oznaczając flagową limuzynę koncernu, opracowaną jako wspólny projekt marek Fiat, Lancia, Alfa Romeo i Saab. Karoserię Fiata Croma narysował Giorgietto Giugiaro z Italdesign. Pod maskę trafiało 16 różnych jednostek napędowych.





MASERATI QUATTROPORTE III 1981
Maserati Quattroporte to model, który przez szereg lat był wizytówką włoskiej marki. Auto o wszystkich cechach gran turismo, które dodatkowo poszczycić się mogło drugą parą drzwi. Dzięki temu stało się ulubionym modelem włoskiego rządu i… mafii.





MAZDA 929 HB COUPE 1986
Mazda 929 HB to flagowy model japońskiej marki z lat 1982-87. Występowała jako tradycyjny sedan oraz bardziej awangardowe coupe, wyróżniające się wybitnie aerodynamicznym i jednocześnie kanciastym kształtem oraz podwójnymi, chowanymi reflektorami. Jej współczynnik oporu aerodynamicznego Cx wynoszący zaledwie 0,32 należał do ówczesnej światowej czołówki, zwłaszcza w klasie „full size”.




MERCEDES 380 SEC C126 1983
Mercedes 380 SEC C126 to pomimo jednej pary drzwi samochód duży i luksusowy. Jego silnik V8 to nie tyle zapowiedź sportowego charakteru i agresywnej charakterystyki jazdy, co po prostu prestiżu, który podkreślał status jego właściciela. Po 40 latach linia jego nadwozia wciąż ma klasę, której może pozazdrościć wiele innych, nowszych i droższych samochodów.




NISSAN PRESIDENT 1986
Nissan President to luksusowa japońska limuzyna, produkowana w latach 1966 – 2010 w czterech kolejnych generacjach, wyłącznie na wewnętrzny rynek. Ten pochodzi z drugiej serii (1973 – 1990) i napędzany jest benzynowym silnikiem V8 4,4 l o fabrycznym oznaczeniu Y44E. Auto przebudowane zostało w japońskiej firmie karoseryjnej na karawan pogrzebowy.







OLDSMOBILE TORONADO 1968
Oldsmobile Toronado rok 1968 powitał nowym sposobem otwierania świateł. Wspaniała sylwetka i złożony układ świateł na desce miały przypominać, że to dumny przedstawiciel ery kosmicznej. Cały marketing skupiał się wokół zastosowanego tu napędu na przód.






TALBOT MATRA RANCHO 1980
Francuzi mieli zawsze swój własny pomysł na motoryzację, a Talbot Matra Rancho to jeden z tych, które zdecydowanie wyprzedziły swoją epokę. Był stworzony jako samochód dla ludzi lubiących sportową aktywność, promowany jako auto life stylowe. Rancho otrzymało atrybuty, dzięki którym wyglądało jak auto zdolne wjechać w każdy teren, i choć była to głównie stylizacja – jak masywne zderzaki, dodatkowe światła i szperacz na masce, boczne listwy z nakładkami błotników – i tak ją pokochano.








VOLKSWAGEN 1300 GARBUS 1968
Volkswagen Garbus to bez wątpienia jeden z najbardziej popularnych klasyków na świecie. Gdy był nowy, kochany był przez wszystkich, bo jazda nim zawsze była manifestem wolności, bez deklarowania majątkowego statusu czy przynależności do jakiejkolwiek grupy społecznej. Tak zresztą zostało do dziś. W nim za kierownicą każdy może poczuć się dobrze, bo auto jest zwrotne, prowadzi się lekko, ma piękne brzmienie chłodzonego powietrzem silnika i o ile nie było poddawane przez szereg lat działaniu pleśni – świetnie pachnie.






VOLVO 144 GRAND LUXE AUTOMATIC 1973
Bardzo lubimy lata 70. w motoryzacji, bo dają balans pomiędzy tym co odmienne, a tym co praktyczne i zdecydowanie nadaje się dziś do jazdy na długich dystansach. Takie właśnie jest nasze Volvo 144, a jego kolor pomarańczowy to prawdziwa kwintesencja tamtej epoki, czyli czysta radość z życia.






WOŁGA GAZ 24-01 1972
W smutnej rzeczywistości ZSRR – było to auto pożądane i niedostępne. W 1972 roku, z którego pochodzi nasz egzemplarz Wołga GAZ 24-01, nie było to auto dla przeciętnego śmiertelnika. W odróżnieniu od poprzednika, GAZa 21, tych nowych w ogóle nie zaoferowano w wolnej sprzedaży.





LANCIA KAPPA 2.0 TURBO 16V 1998
Lancia Kappa zawsze budziła w Polsce skojarzenia z aparatem rządowym, ministrami, wojskiem i prezesami spółek państwowych. To była limuzyna, która zazwyczaj miała do obsługi własnego szofera. Te samochody na najwyższych obrotach jeździły przez dekadę, niejednokrotnie osiągając przebiegi rzędu pół miliona kilometrów.






MERCEDES SLK 230 KOMPRESSOR R170 2000
Mercedes SLK generacji R170 ukazał się na rynku w 1996 roku. Idealnie trafił w rynkową lukę, kiedy rosnące z kolejnymi generacjami modele linii SL rosły i nabierały masy, oddalając się od pierwotnej definicji samochodu typu roadster. Tak jak w przypadku Mercedesa 190 SL z lat 50-tych – był to znów niewielki, otwarty samochód o charakterze sportowym.





MERCEDES 500E W124 1992
Mechaniczne i wizualne zmiany, jakie zafundowała Mercedesowi firma Porsche, uczyniły z niego jedną z motoryzacyjnych legend. Model 500E debiutował podczas Salonu Samochodowego w Paryżu w październiku 1990 roku. Pod jego maską znalazł się 5-litrowy silnik V8 o mocy 326 KM.





MERCEDES SL 600 R129 1995
Mercedes SL 600 R129 daje przyjemność płynącą z wiatru we włosach i prawdziwy dynamit pod prawą nogą, pozwalający na uzyskiwanie przyspieszeń, które daleko są od zdrowego rozsądku. Nie sposób nazwać się prawdziwym miłośnikiem motoryzacji nie próbując tego, co XX wiek zaproponował w formie najlepszej – silnika V12, łączącego niezwykłą gładkość pracy rzędowych silników 6-cylindrowych z mocą, której ogromne pokłady są do dyspozycji przy każdej prędkości obrotowej.





BMW 635 CSI E24 1983
Piękne coupe projektu Paula Bacqa ma niepowtarzalny styl rekina, napędzaną tylną oś i świetny sześciocylindrowy silnik pod maską. Od początku stało się hitem, podbijając rynki na całym świecie. To prawdziwa gratka dla koneserów, którzy dobrze wiedzą, że skrót BMW oznacza „Bóg Mnie Wybrał”





LANCIA THEMA 8.32 1990
Produkcja specjalnie przygotowanych wersji najwyższych modeli w gamie była punktem honoru wielu firm na przełomie lat 80. i 90. Partnerstwo ze słynnymi sportowymi markami było tu na porządku dziennym, i tak powstały najbardziej wyjątkowe szybkie sedany tej epoki, jak Lotus Carlton, Mercedes 500E (Porsche Typ 2758) czy wreszcie debiutująca w 1987 roku Lancia Thema 8.32.





MERCEDES 250 S W108 1965
W108 to luksusowa limuzyna o ponadczasowych liniach i stylu, to pierwowzór wszystkich modeli rodziny S-klasy. Chrom, prawdziwe drewno, salonowa elegancja, a wszystko to opakowane w przyciągające spojrzenia nadwozie projektu Paula Bracqa. W okazie wystawionym na sprzedaż pracuje cichutko sześciocylindrowy silnik o pojemności 2,5 litra i mocy 130 KM, który połączony jest z manualną skrzynią biegów z dźwignią przy kierownicy. Egzemplarz pochodzi z pierwszego roku produkcji i jest bardzo oryginalnie skonfigurowany.





Sprzedawcy indywidualni
Mercedes Benz SL 320, 1996 rok
Mercedes Benz SL 320, 1996 rok, przebieg: 70 tys mil - 112.000 km




Renault Freres 1906 r
Renault Freres 1906 r ; pojemność - 1060cm3, 8 KM przebieg nie jest znany.





